lørdag 9. januar 2010

Lenge siden ja...

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne. Mye har skjedd på jobbfronten, men ingenting har skjedd på scrappefronten dessverre. Jeg begynte i ny jobb i midten av November, som assistent i en nystartet barnehage... Kjempegjeng å jobbe sammen med.. Men det er nå typisk da, at man er mer attraktiv i jobbsammenheng når man allerede har jobb, så rett før jul fikk jeg et jobbtilbud som jeg ikke kunne si nei til.. Så da er det på'n igjen.. Begynner i ny jobb den 18. Januar. Gleder med kjempemye selv om jeg kommer til å savne alle de positive og morsomme menneskene i barnehagen.. Jeg skal gjøre mitt beste for å komme igang med scrappingen igjen også, men skal iallefall bli flinkere til å oppdatere bloggen min.

Lørdagsklem fra Ægnis

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar